NAJNOVIJE
Prosvjedovali studenti osječke Akademije za umjetnost i kulturu

Zbog nezadovoljstva reakcijom Sveučilišnih tijela u slučaju profesora Domagoja Mrkonjića, kojega su prijavili za neprimjereno i nasilno ponašanje, studenti osječke Akademije za umjetnost i kulturu (AUKOS) prosvjedovali su ispred zgrade Rektorata u Osijeku.

(Utorak, 28 Siječanj 2025 14:50)
Ministarstvo hrvatskih branitelja otvorilo je javni poziv za sufinanciranje obrazovanja nezaposlenim hrvatskim braniteljima i članovima njihovih obitelji

Nezaposleni hrvatski branitelji, nezaposlena djeca smrtno stradalih ili nestalih hrvatskih branitelja, nezaposlena djeca dragovoljaca i nezaposlena djeca hrvatskih ratnih vojnih invalida mogu se prijaviti na natječaj Ministarstva hrvatskih branitelja i dobiti sufinanciranje obrazovanja u iznosu od 1700 eura.

(Utorak, 28 Siječanj 2025 14:29)
Hrvatski radio Vukovar najslušaniji radio od Iloka do Zagreba

Hrvatski radio Vukovar s ponosom je završio 2024. godinu kao najslušanija radijska postaja od Vukovara do Zagreba. Rezultati ispitivanja slušanosti, koje je provela Agencija Defacto, pokazuju impresivan uspjeh. U posljednjem kvartalu 2024. godine Hrvatski radio Vukovar uvjerljivo je zasjeo na vrh ljestvice slušanosti na području triju istočnih hrvatskih županija, Vukovarsko-srijemske, Osječko-baranjske i Brodsko-posavske.

Sluša nas svaki peti stanovnik
U dobnoj kategoriji od 12 i više godina među populacijom od gotovo pola milijuna stanovnika Hrvatski radio Vukovar bilježi prosječan dnevni doseg od 73.261 slušatelja. Na tjednoj razini taj broj raste na 99.425 što znači da je svaki peti stanovnik ovih županija svakodnevno naš vjerni slušatelj. Na drugom mjestu nalazi se Radio Slavonija iz Slavonskog Broda dok su treći i četvrti Otvoreni radio iz Zagreba te Slavonski radio iz Osijeka.

- Pozitivne promjene u radijskom programu, na naše veliko zadovoljstvo, iz dana u dan prepoznaje sve veći broj slušatelja, pratitelja na društvenim mrežama te čitatelja portala hrv.hr i Vukovarskih novina - rekao je Robert Rac, direktor Hrvatskog radija Vukovar, dodajući kako su kratke vijesti, jasno strukturirani informativni sadržaj i zabavan program s promišljenim glazbenim odabirom ključ uspjeha.

HRV slušanost 1

Diktiranje trendova
Odlične brojke dolaze iz radno aktivne dobne skupine od 20 do 64 godine. U ovoj dobnoj kategoriji prosječan dnevni broj slušatelja iznosi 58.524 dok tjedni doseg prelazi 77.814. Upravo ta publika čini glavnu ciljnu skupinu Hrvatskog radija Vukovar što je od iznimne važnosti za oglašivače.

- Detektirali smo kako je potreban radikalni zaokret u zabavno-glazbenom programu koji je okosnica slušanosti svake radijske postaje. Slušateljima je bilo nužno ponuditi alternativu, nešto što neće čuti na drugim radijskim frekvencijama. Od tog trenutka Hrvatski radio Vukovar je iz kvartala u kvartal bilježio porast slušateljstva što nam je bio jasni putokaz u kojem smjeru se trebamo nastaviti razvijati – rekao je Miroslav Čorak, urednik zabavno-glazbenoga programa HRV-a, naglašavajući kako je novi urbani zvuk HRV-a, unatoč početnim izazovima, vrlo brzo prepoznat i prihvaćen.

Mikrofon

Naše i drugačije od svih drugih
U uredništvu Hrvatskog radija Vukovar otkrivaju i kako su pozitivne promjene nastupile onoga trenutka kada su odlučili da neće pratiti popularne radijske trendove, nego će ih početi diktirati.
- U moru sličnoga radijskog zvuka na drugim frekvencijama HRV je odlučio ponuditi glazbenu alternativu, nešto naše i drugačije od svih drugih - objasnio je Čorak pojašnjavajući i kako važnu ulogu imaju brojni glazbeni gosti, ali svi drugi sugovornici iz raznih područja. Dodao je kako su nedjeljni ranojutarnji i prijepodnevni sati ostali u većoj mjeri posvećeni tamburaškoj i domaćoj glazbi.
- Naša publika očekuje raznolikost. Zato smo usmjereni na domaći i strani pop i rock, ali istodobno nudimo ponešto za svakoga - rekao je Čorak zaključivši kako je kontinuirani porast slušanosti najbolji dokaz da je novi zvuk HRV-a itekako prepoznat.

HRV slušanost 2

U hrvatskih TOP 25
Osim regionalnoga uspjeha Hrvatski radio Vukovar dosegao je i nacionalne vrhunce.
- U posljednjem kvartalu 2024. godine zauzeli smo 19. mjesto na razini cijele Hrvatske, među 153 radijske postaje. Na listi TOP 25 najslušanijih hrvatskih radija pozicionirali smo se kao jedina radijska postaja iz istočne Hrvatske uz Radio Slavoniju, koja je zauzela 23. mjesto. Ispred nas su jedino radijske postaje s nacionalnim koncesijama i veliki centri poput Zagreba, Splita i Rijeke – rekao je Rac pohvaljujući rad svih djelatnika koji su najzaslužniji za ovakve rezultate. Zahvalio je slušateljima koji su HRV prepoznali kao radio koji nudi sadržaj prilagođen njihovim potrebama zaključivši kako ovaj uspjeh dodatno motivira da i dalje predano rade na daljnjem podizanju kvalitete kako bi ostali lideri radijskog etera hrvatskoga istoka.

(Utorak, 28 Siječanj 2025 13:25)
Kod Trbušanaca poginula vozačica

Policijska uprava vukovarsko-srijemska izvijestila je kako je danas u 10,09 sati zaprimljena dojava o prometnoj nesreći u Vinkovcima, kod vikend naselja Trbušanci u kojoj je poginula jedna osoba.

Na mjesto događaja upućeni su policijski službenici kao i druge žurne službe. Djelatnici hitne medicinske pomoći su na mjestu događaja konstatirali smrt 64-godišnje vozačice.

Slijedi očevid.

(Utorak, 28 Siječanj 2025 12:11)
Uskok: U tijeku uhićenja zbog korupcije u 10 županija

U tijeku su uhićenja i provođenje tzv. hitnih dokaznih radnji, poput pretresa, u deset hrvatskih županija, izvijestio je danas Uskok ističući da akciju po njihovu nalogu provodi Policijski odjel za suzbijanje korupcije i organiziranog kriminaliteta (PNUSKOK).

(Utorak, 28 Siječanj 2025 11:50)
Sporazumom osigurani opći sistematski pregledi za 1.400 hrvatskih branitelja u OŽB Vinkovci i NMB „dr. Juraj Njavro“ Vukovar

Nakon što je Vlada RH na sjednici 16. siječnja usvojila Program preventivnih sistematskih pregleda hrvatskih branitelja iz Domovinskoga rata za 2025. godinu te osigurala potrebna financijska sredstva, u Ministarstvu hrvatskih branitelja uručeni su sporazumi ravnateljima zdravstvenih ustanova u kojima se provode pregledi. Sporazum je sklopljen između Ministarstva hrvatskih branitelja, Ministarstva zdravstva i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo te 34 zdravstvene ustanove iz svih županija, među kojima su i Nacionalna memorijalna bolnica „Dr. Juraj Njavro“ Vukovar i Opća Županijska bolnica Vinkovci. Sporazumom su u ovoj godini osigurani opći sistematski pregledi za 1.400 hrvatskih branitelja, od kojih tisuću u vukovarskoj i 400 u vinkovačkoj bolnici. 

(Utorak, 28 Siječanj 2025 11:40)
DORH: Postupanje u predmetima protiv Dabre povjereno osječkom tužiteljstvu

Glavni državni odvjetnik povjerio je u postupanje Općinskom državnom odvjetništvu u Osijeku kaznene predmete koji se zbog pucnjave vode protiv bivšeg ministra Josipa Dabre, a radi otklanjanja svake sumnje u nepristranost i objektivnost tužiteljstava u Vukovaru i Vinkovcima, javlja Hina.

(Utorak, 28 Siječanj 2025 09:20)

Cjenik oglašavanja - novine

OGLAŠAVANJE U VUKOVARSKIM NOVINAMA

PRETPLATA:

GODIŠNJA - 28 EURA
POLUGODIŠNJA - 14 EURA
INOZEMNA GODIŠNJA - 108 EURA
INOZEMNA POLUGODIŠNJA - 55 EURA

PDV uračunat u cijenu.

 

CJENIK OGLASNOG PROSTORA
KOMERCIJALNI OGLASI

 FORMAT OGLASA     CIJENA
 2/1 duplerica  760,90 EUR   
 Stranica 1/1  380,45 EUR
 1/2 junior page   234,13 EUR 
 Stranica 1/2  190,23 EUR 
 Stranica 1/3  140,04 EUR 
 Stranica 1/4  133,16 EUR 
 Stranica 1/8  85,60 EUR 
 Stranica 1/16  57,07 EUR 

 

POSEBAN SMJEŠTAJ OGLASA

 Cijena oglasnog prostora na naslovnici, najviši do veličine 1/8 stranice, uvećava se za 100%.
 Cijena oglasnog prostora na zadnjoj stranici uvećava se za 100%.
 Cijenu oglasnog prostora na drugoj, trećoj i četvrtoj stranici uvećavamo za 20%.
 Posebni smještaji po izričitoj želji naručitelja uvećavamo za 10%.
 Cijenu oglasnog prostora s našom grafičkom izradom uvećavamo za 10%.
 Na cijenu izrade oglasa ne odobravaju se popusti.
 Rok za stornaciju oglasa istovjetan je roku za narudžbu.
 U slučaju prekoračenja roka dostave naručenog oglasa, zaračunavamo pravno naplate vrijednosti oglasa.
 U slučaju narudžbe oglasa izvan rokova, nismo u mogućnosti prihvatiti zahtjeve za posebnim smještajem.
 Na navedene cijene odobravaju se popusti prema dogovorenim uvjetima oglašavanja.
 Sve cijene su izražebe bez PDV-a.
 OGLASI U BOJI - Boja je ukuljučena u navedene cijene.

 

CJENIK OGLASNOG PROSTORA
NEKOMERCIJALNI OGLASI - NATJEČAJI/ OBAVIJESTI/ JAVNA NADMETANJA/ JAVNI POZIVI

 FORMAT OGLASA     CJENIK 
 2/1 duplerica  585,31 EUR   
 Stranica 1/1  292,66 EUR
 1/2 junior page  209,24 EUR
 Stranica 1/2  146,33 EUR
 Stranica 1/3  140,04 EUR
 Stranica 1/4  102,43 EUR
 Stranica 1/8  65,86 EUR
 Stranica 1/16  43,90 EUR

 

POSEBAN SMJEŠTAJ OGLASA

 Cijena oglasnog prostora na zadnjoj stranici uvećava se za 100%.
 Cijenu oglasnog prostora na drugoj, trećoj i četvrtoj stranici uvećavamo za 20%.
 Posebni smještaj po izričitoj želji naručitelja uvećavamo za 10%.
 Rok za stornaciju oglasa istovjetan je roku za narudžbu.
 U slučaju prekoračenja roka dostave naručenog oglasa, zaračunavamo pravo naplate vrijednosti oglasa.
 U slučaju narudžbe oglasa izvan rokova, nismo u mogućnosti prihvatiti zahtjeve za posebnim smještajem.
 Na navedene cijene odobravaju se popusti prema dogovorenim uvjetima oglašavanja.
 Sve cijene su izražene bez PDV-a.

ROKOVI ZA NARUDŽBU I PREDAJU OGLASA

 Predaja narudžbenica, rezervacija/ stornacija oglasa: sedam dana prije izlaženja tiskanog izdanja.
 Predaja gotovih oglasa i predaja materijala za izradu: utorak do 15 sati (u tjednu kada izlaze novine).

 

MALI OGLASNIK/ DIMENZIJE OGLASA/ CIJENE/ ROKOVI

KOMERCIJALNI OGLASI

 Cijena I/cm u Malom oglasniku iznosi:
 COLOR OGLAS cijena: 6.64 EUR + PDV
 Maksimalni format: 1/8 po posebnoj cijeni 13,27 EUR + PDV.
 Izrada oglasa naplaćuje se 10% osnovne cijene oglasa.
 Agencijama koje disponiraju oglase u Malom oglasniku (do 1/8 formata) odobravamo maksimalnu agencijsku proviziju od 10%.

PLAĆENI MALI OGLASI

 1. BASIC OGLAS 125 znakova, cijena: 5,31 EUR.
 2. COLOR OGLAS 125 znakova, cijena 7,96 EUR.
 3. BOLD OGLAS 125 znakova, cijena 10,62 EUR.
 4. FOTO OGLAS 125 znakova, cijena: 17,25 EUR.
 Svakih dodatnih 10 znakova naplaćuje se 0,30 EUR.
 Plaćeni mali oglas mogu predati sve fiziče i pravne osobe u Dr. Franje Tuđmana 13, 32000 Vukovar ili na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
 Plaćanje - avansno!
 PDV je uračunat u cijenu

ROKOVI ZA NARUDŽBU I PREDAJU OGLASA

 Predaja narudžbenica, rezervacija/ stornacija oglasa: utorak do 12 sati.
 Predaja gotovih oglasa i predaja materijala za izradu: utorak do 15 sati.
 NAPOMENA - Fotografija za foto oglas treba biti dostavljena u rezoluciji od najmanje 300 dpi.

 

OSMRTNICE

OBAVIJEST O SMRTI/ POSLJEDNJI POZDRAV/ SJEĆANJA/ ZAHVALE

POSMRTNI OGLASI S FOTOGRAFIJOM

 FORMAT OGLASA     CIJENA
 1/1  175,59 EUR   
 1/2  87,79 EUR
 1/4  46,82 EUR
 1/8  23,42 EUR
 1/16  9,36 EUR

 

POSMRTNI OGLASI BEZ FOTOGRAFIJE

 FORMAT OGLASA     CIJENA 
 1/1  140,47 EUR   
 1/2  70,25 EUR
 1/4  35,11 EUR
 1/8  17,57 EUR
 1/16  5,86 EUR

 

 Sve cijene su izražene u eurima i bez PDV-a.

 

GRAFIČKA UPUTSTVA ZA PREDAJU GOTOVIH OGLASA

TEHNIČKI ZATHJEVI - PRIHVATLJIVI FORMATI ZAPISA DATOTEKA

 PDF, EPS, TIFF, JPEG
 NAPOMENA - zaprimamo gotove oglase samo u gore navedenim formatima. Ako stranka ne donese traženi format zapisa, već neki drugi, konverziju datoteke napravit će odjel prodaje oglasa po cijeni 10% oglasa (cijeni bez popusta), s tim da odgovornost za eventualne greške nastale pri konverziji snosi naručitelj.

PREDAJA OGLASA

 Oglase je moguće predati e-mailom u zapisu oglasa ne većem od 7 MB.
 Ako je zapis oglasa veći, moguće je oglase poslati u komprimiranom formatu!
 Alternativno, odjel prodaje oglasa može naručeni oglas i direktno preuzeti s klijentova servera (računala), putem otvorenog FTP ulaza s pripadajućom FTP adresom, imenom i lozinkom za ulaz. U takvom slučaju potrebno je sve potrebne podatke za "ulaz" i preuzimanje oglasa navesti u e-mailu na navedenu adresu!
 Moguće je poslati podatke za preuzimanje oglasa putem interneta (npr. "Jumbo mail", "WeTransfer" i sl.).
 U svakom slučaju potrebna je telefonska ili mail potvrda prijema oglasa od djelatnika odjela prodaje oglasa jer u protivnom ne možemo preuzeti odgovornost zbog eventualne neobjave oglasa.
 Oglase je moguće dostaviti i na čvrstom mediju: CD, DVD ili USB memory sticku.
 Materijali se primaju na PC fromatiranim medijima.

SMJERNICE ZA PRIPREMU OGLASA

 Veličina oglasa treba odgovarati točnim dimenzijama zakupljenog oglasnog prostora! Slike (fotografije) pri samoj izradi oglasa trebaju biti u odnosu 100% prema izvornoj rezoluciji i veličini (ne smiju se skalirati izvan Photoshopa)!
 Rezolucija fotografija (slika) kolornih oglasa treba biti namjanje 300 dpi. Slike i gotovi oglasi, ako su predani u JPEG ili TIFF formatu, trebaju biti separirani u CMYK kolornom sustavu s obaveznim ICC profilom pri separaciji (ISOcoated.icc  za oglasne na poziciji omotnih strana ili ISOwebcoated.icc za ostale strane revijalnog tiska)
 Ako se ne posjeduju navedeni profili, pri izradi glasa treba voditi računa da je u revijalnom offset tisku prirast rasterske točkice u srednjotonskom području 19% (dot gain).
 Odstupanja iznose +- 3%.
 Ukupni zbroj vrijednosti rastersih točkica svih korištenih boja/ sepracaija (totalni ink limit) ne smije biti veći od 300.
 Crna boja ne smije se također definirati s vrijednostima koje prelaze ukupno 300% (NIKAKO: C 100%, M 100%, Y 100%, K 100%).
 C/B oglasi trebaju bit u "grey scaleu" na 300 dpi (višetonski) ili u "bit mapu" (jednotonski) na 600 dpi.
 Na predanim oglasima ne smiju se nalaziti paseri niti bilo kakve druge tekstualne ili grafičke oznake.
 Za dosljednu reprodukciju boja poželjno je predati probni otisak prilaogđen uvjetima u novinskom tisku.
 Svi novinski oglasi dizajnirani na bijeloj podlozi moraju obavezno imati okvir na rubu formata.

NAPUSTI

 Oglasi formata 1/1 (cijela oglasna stranica), 2/1 (duplerica) moraju imati napust od 3 mm na svih strana (Primjerice, ako je oglasni format cijele stranice 245 x 350 mm, potrebno je dostaviti oglas dimenzija 248 x 353 mm).
 Nakon tiskanja napust će biti odrezan i oglas će biti ispravnih dimenzija.
 Unutar formata 1/1 ili 2/1 u području 3 mm uz sam rub oglasa ne smiju se nalaziti nikakvi tekstualni ili važni slikovni detalji oglasa (sigurnosna zona).
 Nepoštivanje ove prepruke naručitelj oglasa preuzima odgovornost za eventualni odrezani dio teksta ili gubitak vizualne informacije nastale pri revijalnom tisku.

"PASERI", KOLORNI KLINOVI I OSTALE POMOĆNE TISKARSKE OZNAKE

 Na dostavljenim oglasima ne smiju se nalaziti paseri, klinovi boja niti bilo kakve druge pomoćne tekstualne ili grafičke oznake.

HRBAT KOD DUPLERICA

 Kod oglasa formata 2/1 (duplerice) treba izbjegavati prijelaz tekstualnog dijela preko hrpta. Ako to nije moguće, potrebno je ostaviti slobodan porostor bez teksta (naznačeno sivim) 6 mm lijevo i desno od sredine oglasa.

Poveži se s nama

Iz naših foto galerija