Na 20 izložbenih ploča prikazana je evolucija nekih od najvažnijih talijanskih brendova u sektorima hrane i pića (Algida, Campari, Ferrero, Illy, Martini, Peroni), automobilskoj industriji (Ferrari, Lamborghini, Maserati), modi (Bulgari, Gucci, Versace, Zegna), a ploče ilustriraju djelatnost autoritativnih talijanskih dizajnera (Armando Testa i Achille i Pier Giacomo Castiglioni).
Talijanski veleposlanik u Hrvatskoj Paolo Trichilo rekao je kako je Italija prvi hrvatski trgovinski partner i jedna od većih investitora u Hrvatsku.
Izložbu je otvorio gradski pročelnik za obrazovanje, sport i branitelje Darko Dimić pohvalivši djelatnost Gradskoga muzeja Vukovar.
Ravnateljica Gradskoga muzeja Vukovar Ana Filipović rekla je kako posjetitelji mogu doznati više o važnosti kružne ekonomije u poslovnim strategijama te poticanju održivosti i recikliranju u drvnoj industriji. Kulturno društvo MUMIT osnovano je 2015. s ciljem doprinosa produbljivanju i valorizaciji ogromne grafičke baštine talijanskih tvrtki.
Stoga predstavlja veliku vizualnu dokumentaciju temeljenu na preciznom povijesno-grafičkom istraživanju evolucije, promjene i restilizacije glavnih talijanskih brendova.
Izložba ostaje u Vukovaru do kraja veljače.