NAJNOVIJE
Održana tiskovna konferencija Hrvatskih suverenista

Ispred Srednje strukovne škole Marko Babić , Vukovar medijima se obratio saborski zastupnik i predsjednik Hrvatskih suverenista Marijan Pavliček koji je prokomentirao odbijanje amadmana za izgradnju sportske dvorane Srednje strukovne škole Marko Babić.

-Vladajući su odbili 250 amandmana oporbe te je svega jedan amandman prihvaćen na proračun. Osobno sam dao sedam amadmana od kojih dio ide na razvoj demografije i demografsku revitalizaciju, a ostatak prvenstveno za ulaganje u kapitalne projekte u školsko-sportskoj infrastrukturi na području istočne Slavonije. Na žalost svi amadmani su odbijeni, no moram izraziti veliko žaljenje što je odbijen amadman za izgradnju sportske dvorane Srednje strukovne škole Marko Babić gdje vladajuća većina u saboru nije prepoznala ovaj problem – rekao je Pavliček.

Srednja strukovna škola Marko Babić obnovljena je 2002. godine, a trenutno je pohađa više od 200 učenika

- Projektno tehnička dokumentacija je pri kraju te će u sljedećih 6 mjeseci biti ishodovana građevinska dozvola za izgradnju sportske dvorane te milijun eura koliko sam predlagao bi bilo sasvim dovoljno za početak izgradnje. Žao mi je što ovaj problem vladajući nisu prepoznali te su odbili ovaj konstruktivan prijedlog samo jer dolazi iz redova oporbe. Ova dvorana služila bi djeci koja pohađaju školu, ali i raznim rekreativcima.  Kada dobijemo povjerenje građana  Vukovara u svibnju sljedeće godine krenuti ćemo u realizaciju ovog projekta jer ovakva škola to zaslužuje- zaključio je Pavliček.  

(Subota, 07 Prosinac 2024 12:18)
Forum o inovacijama u poljoprivredi

Na Fakultetu agrobiotehničkih znanosti Osijek održan je Međunarodni forum "Horizonti inovacija" koji je okupio više od 150 sudionika iz 23 zemlje. Cilj foruma biio je poticanje međunarodne suradnje istraživača i, kroz ovu priliku umrežavanja, otvaranje novih horizonata odnosno novih mogućnosti sudjelovanja domaćih znanstvenika u projektima programa Horizon Europe u ključnim područjima kao što su prehrana, bioekonomija, klimatske promjene i digitalizacija, koja su ujedno područja od strateškog interesa za održivi razvoj.

Uz FAZOS, organizatori foruma su Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Europska poduzetnička mreža, Hrvatska gospodarska komora, Tera Tehnopolis te MOZAIK Hub.

Kao domaćin ovog događanja, prof.dr.sc. Krunoslav Zmaić, dekan FAZOS-a, zahvalio se svim sudionicima, panelistima i prezenterima, čija će iskustva doprinijeti unaprjeđenju suradnje na istraživačkim projektima i stvaranju inovacija za unaprjeđenje poljoprivredne proizvodnje, iz različitih područja.

- Inovacije su srž našeg rada, od očuvanja bioraznolikosti pa do strojnoga učenja u poljoprivredi, posvećeni smo razvoju rješenja na izazove današnjice. Ovo je prilika da unaprijedimo umrežavanje naših znanstvenika i stručnjaka i tako unaprijedimo produktivnost po pitanju inovacija - rekao je Zmaić.

Krunoslav Karalić, v.d. ravnatelja HAPIH-a, istaknuo je kako je Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu predana povezivanju istraživanja s praksom u svrhu unaprjeđenja održivosti sustava poljoprivredne proizvodnje, kao i sigurnosti hrane. 

- Sukladno nacionalnoj strategiji moramo povećavati produktivnost i konkurentnost, a to znači da moramo intenzivirati proizvodnju, moramo proizvoditi više po jedinici površine i grlu, kako bismo zadovoljili naše potrebe za prehrambenim proizvodima i kako bismo u svim sektorima postigli samodostatnost. Tako da su današnje teme, od inspirativnih prezentacija do praktičnih konzultacija, osmišljene pomoći izgraditi jače veze, postaviti temelje za neke nove projekte, kako bismo ostvarili zajedničke ciljeve. Posebice u kontekstu izazova s kojima se susrećemo, kao što su klimatske promjene, zelena tranzicija, digitalna transformacija te sigurnost hrane, koje zahtijevaju interdisciplinarni pristup i timski rad koji će u konačnici rezultirati novim rješenjima. Udruživanjem snaga i dijeljenjem znanja osiguravamo da naša istraživanja donose stvarne dobrobiti našem gospodarstvu, našem društvu, kao i okolišu - zaključio je Karalić.

Vlastita je iskustva s dvadesetak međunarodnih projekata, kojima je financirao svoja istraživanja, sudionicima foruma u plenarnom izlaganju predstavio prof. Boris Antić s novosadskog Fakulteta tehničkih nauka.

-Postoje specifičnosti i neki pomaci na globalnoj razini, no u našoj regiji u proteklom razdoblju nije napravljen značajan iskorak u shvaćanju uloge znanosti i tehnologije u suvremenom društvu, tako da su i mladi znanstvenici u sličnoj poziciji kao i ja nekada i nadam se da će im moja iskustva koja sam im ovdje prenio biti od velike koristi“, rekao je i dodao kako je danas  puno veći naglasak na privatizaciju znanja i usmjeravanje na otkrića u privatnom sektoru. „Znanstvenici su puno više ohrabreni krenuti putem patentiranja inovacija, osnivanja malih i srednjih poduzeća, pokušaja izlaska na tržište s tim inovacijama. Svi Moramo postati stručnjaci u prikupljanju sredstava i naći mogućnosti da se sami sa svojom grupom istraživača nekako isfinanciramo - rekao je Antić. 

 

(Petak, 06 Prosinac 2024 13:58)
Iskapanjima u Mohovu otkriveni kosturi mamuta i drugih životinja

U preliminarnim iskapanjima na lokaciji Mohovo ribnjak u Dolini mamuta u Mohovu pronađene su kosti mamuta i drugih pleistocenskih velikih sisavaca, izjavila je za Hrvatski radio Vukovar dr. sc. Lidija Galović iz Hrvatskoga geološkoga instituta.

(Petak, 06 Prosinac 2024 13:23)
Započela humanitarna akcija „Učini nekog sretnim, daruj mu igračku”

Nalazimo se u predblagdansko doba, većina ih je već u velikim pripremama za blagdan Božića, no upravo je to doba kada trebamo misliti i na druge, osobito one socijalno ugrožene.

(Petak, 06 Prosinac 2024 13:21)
Održana svečana promocija prvostupnika i magistara Veleučilišta „Lavoslav Ružička” u Vukovaru.

U petak je u konferencijskoj dvorani Veleučilišta „Lavoslav Ružička” u Vukovaru održana svečana promocija prvostupnika i magistara Veleučilišta, po prvi put u novoj zgradi.

(Petak, 06 Prosinac 2024 13:20)
U Županijskoj komori Vukovar održana praktična radionica o primjeni umjetne inteligencije.

U Županijskoj komori Vukovar održana je praktična radionica o primjeni umjetne inteligencije.

(Petak, 06 Prosinac 2024 13:12)
U Osijeku dodijeljene nagrade najboljim volonterima

Pojedinci i organizacije s osječko-baranjskoga područja koji su svojim djelovanjem pokazali najbolje primjere volontiranja u zajednici, dobili su i ove godine nagrade za svoj angažman, a dodijeljene su u tri kategorije: za volonterski angažman pojedinca ili tima volontera, jedna nagrada u kategoriji primjera dobre prakse uključivanja volontera i jedna nagrada u novoj kategoriji za koordinatora/icu volonterskog programa. Riječ je o nagradama koje dodjeljuje Volonterski centar Osijek udruge Dkolektiv unazad 19 godina u povodu Međunarodnoga dana volontera.

(Petak, 06 Prosinac 2024 12:48)

Cjenik oglašavanja - novine

OGLAŠAVANJE U VUKOVARSKIM NOVINAMA

PRETPLATA:

GODIŠNJA - 28 EURA
POLUGODIŠNJA - 14 EURA
INOZEMNA GODIŠNJA - 108 EURA
INOZEMNA POLUGODIŠNJA - 55 EURA

PDV uračunat u cijenu.

 

CJENIK OGLASNOG PROSTORA
KOMERCIJALNI OGLASI

 FORMAT OGLASA     CIJENA
 2/1 duplerica  724,66 EUR   
 Stranica 1/1  362,33 EUR
 1/2 junior page   222,98 EUR 
 Stranica 1/2  181,17 EUR 
 Stranica 1/3  133,37 EUR 
 Stranica 1/4  126,82 EUR 
 Stranica 1/8  81,52 EUR 
 Stranica 1/16  54,35 EUR 

 

POSEBAN SMJEŠTAJ OGLASA

 Cijena oglasnog prostora na naslovnici, najviši do veličine 1/8 stranice, uvećava se za 100%.
 Cijena oglasnog prostora na zadnjoj stranici uvećava se za 100%.
 Cijenu oglasnog prostora na drugoj, trećoj i četvrtoj stranici uvećavamo za 20%.
 Posebni smještaji po izričitoj želji naručitelja uvećavamo za 10%.
 Cijenu oglasnog prostora s našom grafičkom izradom uvećavamo za 10%.
 Na cijenu izrade oglasa ne odobravaju se popusti.
 Rok za stornaciju oglasa istovjetan je roku za narudžbu.
 U slučaju prekoračenja roka dostave naručenog oglasa, zaračunavamo pravno naplate vrijednosti oglasa.
 U slučaju narudžbe oglasa izvan rokova, nismo u mogućnosti prihvatiti zahtjeve za posebnim smještajem.
 Na navedene cijene odobravaju se popusti prema dogovorenim uvjetima oglašavanja.
 Sve cijene su izražebe bez PDV-a.
 OGLASI U BOJI - Boja je ukuljučena u navedene cijene.

 

CJENIK OGLASNOG PROSTORA
NEKOMERCIJALNI OGLASI - NATJEČAJI/ OBAVIJESTI/ JAVNA NADMETANJA/ JAVNI POZIVI

 FORMAT OGLASA     CJENIK 
 2/1 duplerica  557,44 EUR   
 Stranica 1/1  278,72 EUR
 1/2 junior page  199,28 EUR
 Stranica 1/2  139,36 EUR
 Stranica 1/3  127,02 EUR
 Stranica 1/4  97,55 EUR
 Stranica 1/8  62,72 EUR
 Stranica 1/16  41,81 EUR

 

POSEBAN SMJEŠTAJ OGLASA

 Cijena oglasnog prostora na zadnjoj stranici uvećava se za 100%.
 Cijenu oglasnog prostora na drugoj, trećoj i četvrtoj stranici uvećavamo za 20%.
 Posebni smještaj po izričitoj želji naručitelja uvećavamo za 10%.
 Rok za stornaciju oglasa istovjetan je roku za narudžbu.
 U slučaju prekoračenja roka dostave naručenog oglasa, zaračunavamo pravo naplate vrijednosti oglasa.
 U slučaju narudžbe oglasa izvan rokova, nismo u mogućnosti prihvatiti zahtjeve za posebnim smještajem.
 Na navedene cijene odobravaju se popusti prema dogovorenim uvjetima oglašavanja.
 Sve cijene su izražene bez PDV-a.

ROKOVI ZA NARUDŽBU I PREDAJU OGLASA

 Predaja narudžbenica, rezervacija/ stornacija oglasa: sedam dana prije izlaženja tiskanog izdanja.
 Predaja gotovih oglasa i predaja materijala za izradu: utorak do 15 sati (u tjednu kada izlaze novine).

 

MALI OGLASNIK/ DIMENZIJE OGLASA/ CIJENE/ ROKOVI

KOMERCIJALNI OGLASI

 Cijena I/cm u Malom oglasniku iznosi:
 COLOR OGLAS cijena: 6.64 EUR + PDV
 Maksimalni format: 1/8 po posebnoj cijeni 13,27 EUR + PDV.
 Izrada oglasa naplaćuje se 10% osnovne cijene oglasa.
 Agencijama koje disponiraju oglase u Malom oglasniku (do 1/8 formata) odobravamo maksimalnu agencijsku proviziju od 10%.

PLAĆENI MALI OGLASI

 1. BASIC OGLAS 125 znakova, cijena: 5 EUR.
 2. COLOR OGLAS 125 znakova, cijena 7 EUR.
 3. BOLD OGLAS 125 znakova, cijena 10 EUR.
 4. FOTO OGLAS 125 znakova, cijena: 17 EUR.
 Svakih dodatnih 10 znakova naplaćuje se 0,30 EUR.
 Plaćeni mali oglas mogu predati sve fiziče i pravne osobe u Dr. Franje Tuđmana 13, 32000 Vukovar ili na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
 Plaćanje - avansno!
 PDV je uračunat u cijenu

ROKOVI ZA NARUDŽBU I PREDAJU OGLASA

 Predaja narudžbenica, rezervacija/ stornacija oglasa: utorak do 12 sati.
 Predaja gotovih oglasa i predaja materijala za izradu: utorak do 15 sati.
 NAPOMENA - Fotografija za foto oglas treba biti dostavljena u rezoluciji od najmanje 300 dpi.

 

OSMRTNICE

OBAVIJEST O SMRTI/ POSLJEDNJI POZDRAV/ SJEĆANJA/ ZAHVALE

POSMRTNI OGLASI S FOTOGRAFIJOM

 FORMAT OGLASA     CIJENA
 1/1  167,23 EUR   
 1/2  83,61 EUR
 1/4  44,59 EUR
 1/8  22,30 EUR
 1/16  8,91 EUR

 

POSMRTNI OGLASI BEZ FOTOGRAFIJE

 FORMAT OGLASA     CIJENA 
 1/1  133,78 EUR   
 1/2  66,90 EUR
 1/4  33,44 EUR
 1/8  16,73 EUR
 1/16  5,58 EUR

 

 Sve cijene su izražene u eurima i bez PDV-a.

 

GRAFIČKA UPUTSTVA ZA PREDAJU GOTOVIH OGLASA

TEHNIČKI ZATHJEVI - PRIHVATLJIVI FORMATI ZAPISA DATOTEKA

 PDF, EPS, TIFF, JPEG
 NAPOMENA - zaprimamo gotove oglase samo u gore navedenim formatima. Ako stranka ne donese traženi format zapisa, već neki drugi, konverziju datoteke napravit će odjel prodaje oglasa po cijeni 10% oglasa (cijeni bez popusta), s tim da odgovornost za eventualne greške nastale pri konverziji snosi naručitelj.

PREDAJA OGLASA

 Oglase je moguće predati e-mailom u zapisu oglasa ne većem od 7 MB.
 Ako je zapis oglasa veći, moguće je oglase poslati u komprimiranom formatu!
 Alternativno, odjel prodaje oglasa može naručeni oglas i direktno preuzeti s klijentova servera (računala), putem otvorenog FTP ulaza s pripadajućom FTP adresom, imenom i lozinkom za ulaz. U takvom slučaju potrebno je sve potrebne podatke za "ulaz" i preuzimanje oglasa navesti u e-mailu na navedenu adresu!
 Moguće je poslati podatke za preuzimanje oglasa putem interneta (npr. "Jumbo mail", "WeTransfer" i sl.).
 U svakom slučaju potrebna je telefonska ili mail potvrda prijema oglasa od djelatnika odjela prodaje oglasa jer u protivnom ne možemo preuzeti odgovornost zbog eventualne neobjave oglasa.
 Oglase je moguće dostaviti i na čvrstom mediju: CD, DVD ili USB memory sticku.
 Materijali se primaju na PC fromatiranim medijima.

SMJERNICE ZA PRIPREMU OGLASA

 Veličina oglasa treba odgovarati točnim dimenzijama zakupljenog oglasnog prostora! Slike (fotografije) pri samoj izradi oglasa trebaju biti u odnosu 100% prema izvornoj rezoluciji i veličini (ne smiju se skalirati izvan Photoshopa)!
 Rezolucija fotografija (slika) kolornih oglasa treba biti namjanje 300 dpi. Slike i gotovi oglasi, ako su predani u JPEG ili TIFF formatu, trebaju biti separirani u CMYK kolornom sustavu s obaveznim ICC profilom pri separaciji (ISOcoated.icc  za oglasne na poziciji omotnih strana ili ISOwebcoated.icc za ostale strane revijalnog tiska)
 Ako se ne posjeduju navedeni profili, pri izradi glasa treba voditi računa da je u revijalnom offset tisku prirast rasterske točkice u srednjotonskom području 19% (dot gain).
 Odstupanja iznose +- 3%.
 Ukupni zbroj vrijednosti rastersih točkica svih korištenih boja/ sepracaija (totalni ink limit) ne smije biti veći od 300.
 Crna boja ne smije se također definirati s vrijednostima koje prelaze ukupno 300% (NIKAKO: C 100%, M 100%, Y 100%, K 100%).
 C/B oglasi trebaju bit u "grey scaleu" na 300 dpi (višetonski) ili u "bit mapu" (jednotonski) na 600 dpi.
 Na predanim oglasima ne smiju se nalaziti paseri niti bilo kakve druge tekstualne ili grafičke oznake.
 Za dosljednu reprodukciju boja poželjno je predati probni otisak prilaogđen uvjetima u novinskom tisku.
 Svi novinski oglasi dizajnirani na bijeloj podlozi moraju obavezno imati okvir na rubu formata.

NAPUSTI

 Oglasi formata 1/1 (cijela oglasna stranica), 2/1 (duplerica) moraju imati napust od 3 mm na svih strana (Primjerice, ako je oglasni format cijele stranice 245 x 350 mm, potrebno je dostaviti oglas dimenzija 248 x 353 mm).
 Nakon tiskanja napust će biti odrezan i oglas će biti ispravnih dimenzija.
 Unutar formata 1/1 ili 2/1 u području 3 mm uz sam rub oglasa ne smiju se nalaziti nikakvi tekstualni ili važni slikovni detalji oglasa (sigurnosna zona).
 Nepoštivanje ove prepruke naručitelj oglasa preuzima odgovornost za eventualni odrezani dio teksta ili gubitak vizualne informacije nastale pri revijalnom tisku.

"PASERI", KOLORNI KLINOVI I OSTALE POMOĆNE TISKARSKE OZNAKE

 Na dostavljenim oglasima ne smiju se nalaziti paseri, klinovi boja niti bilo kakve druge pomoćne tekstualne ili grafičke oznake.

HRBAT KOD DUPLERICA

 Kod oglasa formata 2/1 (duplerice) treba izbjegavati prijelaz tekstualnog dijela preko hrpta. Ako to nije moguće, potrebno je ostaviti slobodan porostor bez teksta (naznačeno sivim) 6 mm lijevo i desno od sredine oglasa.

Poveži se s nama

Iz naših foto galerija